Τρίτη

Τοιχος στο ονειρο..







Οι ωρες ,οι μερες προχωρανε και εγω καμια φορα ευαλωτος μπροστα στο ονειρο..στις ελπιδες που γυρευω να πιασω μεσα μου αλλα γλιστρανε καθε φορα που αγγιζω αυτο που δεν τολμαω να διεκδικησω...
Χιλιαδες ερωτησεις χορευουν στο μυαλο μου....Και μενω εκει..Δεν προχωραει η καρδια μου κι ας δημιουργω χιλιαδες παραστασεις γυρω μου...Γιατι...
Μεσα μου χορευει η δικη σου απουσια...
Ενα εμεις....που διψα για λιγη σημασια...Για μια ανασα που θα κρατησει μια αιωνια στιγμη...Ας ενιωθες...για μια στιγμη εστω...


6 σχόλια:

  1. Φόβος η αγάπη στην ψυχή μου όταν αγκαλιάζεις το κορμί...φόβος το γυμνό σου βλέμμα κι όλα ύποπτα ύποπτα ύποπτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yποπτα γιατι?Βουτια στα βαθεια ειναι η αγαπη..ρισκο...Καλημερα σταλαγματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα ματια μου...
    Ας ενιωθες...
    για μια στιγμη εστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί όποιος αγαπά αμφισβητεί και φοβάται ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλησπερα βουλα μου γλυκια...Μια στιγμη ...μπορει να αλλαξει τα παντα...παντα γλυκο το περασμα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι ετσι ειναι Σταλαγματια ...Ομως προχωρας...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή