Κυριακή

In the morning light...





10 σχόλια:

  1. με μια αγκαλια τρυφερη με μια ματια καυτη γεματη ερωτα με ενα χαραμα νοσταλγιας τα φιλια μου Αρη ............. η μουσικη που μου αρεσει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σαν μελωδία τυλίγει την καρδιά..το πρώτο φως της μέρας..σαν οπτασία αγκαλιάζει το νου το σύννεφο κι ο ήλιος ο κρυμμένος...κι όνειρα χαράζει στης καρδιάς τον ουρανό...να είσαι καλά Αρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μωβ μωβ μου με μια αγκαλια γεματη αγαπη που πλημμυριζει το ειναι μας...αυτη η μουσικη...ταξιδι στο κυμα της αγαπης...καλησπερα...σου στελνω τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ονειρα χαραζονται στο γραμμοφωνο της καρδιας..καλησπεραα Μαιρη..φιλια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ax... Τι αλλο να πω.. παλι με ταξιδεψες σε ομορφα μονοπατια με την εικονα σου και την μουσικη σου..

    Καληνυχτα! Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχεις βραβειακι! Ελα να το παρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μαρουλακι μου με συγκινεις παρα πολυ με την κινηση αυτη..μπορω να πω οτι εξεπλαγην αλλα με πολυ ευχαριστο τροπο..σε ευχαριστω μεσα απο τη ψυχη μου..ερχομαι να το παραλαβω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα...η βολτα μου με εφερε εδω και σταματησα..

    μια εικονα χιλιες λεξης...ομορφο το blog Αρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προτιμώ τη νύχτα... Ομορφη η μουσική σου όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όλα είναι πιο τελεία κάτω από τον ήλιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή